PAULAN PITSAPOHJA VOL 2.

PAULAN PITSAPOHJA VOL 2.

2 ANNOSTA.

Tää on paljon rasvaisempi versio kun aiemman ohjeen pohja ja jopa sellainen rapea. Todella helppo!

Tuplaamalla taikinan, saat pellillisen pitsaa.

 

RAAKA-AINEET:

Munia 1 kpl

Voita 50 g

Pofiberiä 3/4 dl

Ranskankermaa 75 g

 

VALMISTUSOHJE:

– Sulata voi.

– Sekoita hieman jäähtyneeseen voihin ranskankerma johon olet lisännyt vähän herbamarea mausteeksi.

– Riko muna joukkoon, sekoita.

– Lisää pofiber ja sekoita.

– Anna taikinan levätä hetki.

– Levitä paperoidulle pellille pyöreäksi pitsaksi. Tämä taikina tarttuu käsiin joten helpointa levittää se ensin lusikalla ja sen jälkeen öljytä kädet ja jatkaa levitystä.

– Esipaista pohjaa 200 asteessa sen verran että pohja saa hieman väriä.

– Lisää mieleiset täytteesi ja paista kunnes pitsan päällä oleva juusto on valmiin näköistä. 

– Nauti lämpimänä pitsa vihreän salaatin kera <3

 

Tämä pitsa oli loistavaa jäähtyneenäkin, pysyi kasassa ja sai syötyä käsin. Seuraavana päivänä on hyvää myös jos sattuu jäämään 😀

 

MAKROT KOKO PITSAAN:

Hiilarit: 4,5 g

Rasvat: 67 g

Protskut: 9,6 g

Kalorit: 655 kcal

 

Löydät ohjeen myös sulamosta nimellä: Paulan pitsapohja vol.2, Paulanketoblogi.

Paula Rask

Olen 36 vuotias ketogeeniseen elämäntapaan intohimoisesti hurahtanut pienen pojan äiti joka haluaa inspiroida muitakin terveelliseen elämäntapaan.
Close Menu